måndag 28 mars 2011

Ny båge och ingen operationstid än

Förra veckan var jag hos tandregleringen igen och de bytte båge i överkäken. De frågade om jag fått operationstid men det har jag inte så de försökte kolla upp det men det gick inte, så jag får vackert vänta till nästa besök som är 27:e april. Dvs om en månad. Det är bra med de korta intervallerna det känns aldrig så avlägset att gå dit och man har alltid något att "se fram emot".  De har sagt att operationen kommer att bli efter sommaren i augusti-september. Jag vill ju veta för det är massor med tävlingar då och jag vill veta om jag kommer kunna köra de i augusti, så får S köra de i september e helger hon inte jobbar. Annars kanske jag kan kolla med M om hon kan också. Fast då för jag köra själv och det vet jag inte om jag fixar.

Nästa gång är det bara tandsköterskan som ska vara där och det som ska göras är:
* Byta båge uppe (tror det är den sista)
* Byta båge nere (sista bågen, har inte bytt båge i underkäken sedan i höstas)
* Nya avgjutningar av käken (undrar hur det känns när man har tandställningen på?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar